besviken

Hej!
Ligger här och kikar lite på tv samtidigt som jag kollar runt lite på datorn.
Blev så glad när jag vaknade imorse för det såg ut som det var fint väder ut, yes äntligen tänkte jag, hoppa upp ur sängen, tog på mig kläder och gick ut, tänkte att jag skulle hem, ta på mig bikini och gå ut och sola. Men till min besvikelse ser jag att himlen är full med mörka moln. ÅH! aja, jag gick hem iaf, åt lite frukost och nu ligger jag här (Y) ont i huvudet har jag också, men det går nog över snart, kanske är åska i luften igen? 
Värre var det igår när jag och Johan skulle gå och lägga oss och jag fick svårt att andas. Jag såg på Johan hur trött han var med han ville inte sova när jag hade svårt att andas. Ibland kunde han inte hålla sig vaken och somnade en liten stund, Han sa att jag skulle väcka honom ifall att han råkade somna, men det kunde jag inte med eftersom han jobbar så mkt och behöver sova! Jag låg där ett tag och hade lite svårt att andas men efter att ha legat en stund på Johans bröst så somnade jag jätteskönt :) 
 
Nu tänkte jag att jag skriver lite i "smink ofc" ;) Hoppas ni går in där och läser också!

ha en bra dag. puss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0