tjena

Hej allihopa!
Mitt andra inlägg på denna bloggen då. Igår var ganska så jävla slappt så orkade inte skrvia ngt ;P
Men kan ju säga att lördagen var mkt trevligt, fest hos älskling och dem flesta va karate,  precis så som det ska vara!
Mkt dans och ännu mera skratt (: Killarna körde stampa med leroy, välte ner grejer och jag fick hålla i lampan några gånger för att den svaja så in i... Hoppas alla grannarna var nöjda med ljudvolymen, hmm troligt. Jaja, ha kul man lever bara en gång :)
Söndagen däremot var mkt slapp. Mådde som man förtjänade. Frukost på sängen fick jag också, men inte av Johan utan av Bäsh, haha :D så snällt :) Sen städade han även hela lägenheten medans vi låg och sov.
Blev käk från pizza house senare, (Y) och efter vi ätit åkte jag och Johan hem till mig, jag duschade och sen la vi oss och kolla på en film som kom på tvn. Jag somnade där i några minuter ;D Efter filmen blev det konsum en sväng och sen hem till Johan, kika på tv och efter det sova!!!
Nu är det måndag, jag ligger här med slappiskläder på mig. Vaknade vid halv 11 av att Johan skickade sms, tänkte att det inte var ngn idé att somna om igen. Låg där i sängen ett tag och höll ändå på att somna, men fick sms av mamma, hon var framme i thailand nu, 32 grader varmt. usch man blir ju inte tråkigt avundsjuk!
När jag skulle gå hem hann jag inte gå alls långt förens det började ösregna :O usch! När jag var hemma såg jag ut som en slickad katt i håret och kläderna var blöta. Så det var skönt att byta om, ta en macka till frukost och sen lägga sig här i sägen och skriva lite!

Och nu är det bara 15 dagar kvar tills skolan börjar :( för vi börjar väl den 18e? hm, ska nog kolla upp det sen. Fast jag är ändå ganska säker. Ja i vilket fall som helst, jag vill inte!! Kommer nog bli mkt skrivande om att jag inte vill till skolan nu känner jag! Men det finns inget att göra åt saken, bara gå till skolan, invänta helg, åka hem i 2 dagar, sen åka tillbaka och fortsätta så tills det blir lov igen.

Nu ska jag nog kika runt lite, kollade precis jimmys bilder sen helgen igen, haha bilden på Maffe, sommarens bästa (Y) Haha. Tänkte börja laga lite mat också om en stund. Lär ju bli jag som gör det nu när mamma är borta i 2 veckor :P

Ha d så bra. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0