idag igår imorgon

Hallå !
Sitter här och äter, kollar på tv, lyssnar på musik och kikar runt lite på datorn :P Batterierna på kontrollen till teven börjar ta slut också så jag kollar på ngt skit här eftersom det inte går att byta kanal. Eller jo nu funkade det när jag provade igen, så nu kollar jag på allsång på liseberg samtidigt som bandit rock är på i bakgrunden. Men nu verkar allsång på liseberg ta slut så får väl prova om det går att byta kanal här igen. Yes det gick :)
Efter jag skrivit klart här ska jag till Johan som just nu är ute och åker bärgare med Bäsh. Det har jag också gjort idag, för jag Johan och Bäsh tog en sväng upp till jankyard och sen tog vi en cheese på kong, eller jag gjorde och dem drack milkshake och åt vanlig hamburgare. Sen åkte vi hem till Bäsh en sväng jag fick se MKT hemska filmer från varberg, bla när jag och Sofia vrålar: brudar gillar brudar, killar gillar brudar, alla gillar brudar osv... haha, vi såg ut att ha jävligt kul iaf och det är ju huvudsaken!   (:

Igår vad det fest hos Johan Andersson så jag var där i några timmar. Kul att träffa lite folk som man inte ser så ofta längre. Annars var det väl inte feting draget direkt, men det kan ju bero lite på att jag var nykter också, drack för en gångs skull bara 2 öl och lite cider ;D Det händer ju inte allt för ofta på fest, men sen var jag jävligt trött också, så det var skönt att komma hem till Johan och ta det lite lugnt, och gud vad bra jag har sovit i natt. Får se hur mkt sömn det blir inatt, kommer inte tänka på ngt annat än att jag ska åka till Kungsbacka imorn. Åh vad jag kommer sakna min älskling :( <3
Men får se, han kanske skulle komma till mig imorn redan och sova där tills på tisdag, annars kommer han på fredag :)

Ska kolla lite buss och tågtider nu tänkte jag, ska träffa Sofia ngn gång vid 2 tiden i gbg imorn. Och imorn är det inte vilken dag som helst, utan det är 1 år sen jag och Sofia blev vänner <3 Det är en dag jag aldrig kommer glömma.
Jag åkte här hemifrån en söndag morgon, jag var bakfull som fan också, men a iaf.. Jag åkte till Kungsbacka, mamma och pappa körde mig och lämnade av mig där jag skulle bo, på hotell nattmössan ;) När dem släppt av mig satt vi en stund inne på rummet jag fick. Sen sa jag till dem att dem kunde åka därifrån, det var lika bra, jag ville inte att dem skulle se hur orolig jag verkligen var över det här. När dem väl stängde dörren efter sig  och jag satte mig där på sängkanten började tankarna snurra i huvudet. Tänk om ingen gillar mig, om jag inte träffar ngt bra folk, det var så mkt då, och man tänkte bara på allt negativt som kunde hända. Jag ringde Lisa för att lugna ner mig lite, och när jag går där runt i mitt lilla rum och pratar med henne knackar det på dörren, hm vem kan det vara? Då var det en ung kille som jobbade på hotellet som sa att det satt en tjej i reseptionen och att jag kanske kunde gå och prata med henne. Okej tänkte jag, det kan jag väl göra :) Då var det Sofia som satt där. I början var det lite stelt, man visste inte riktigt vad man skulle säga eller göra, men det släppte fort. Vi gick tillsammans och köpte lite mat och började prata mer och mer, sen direkt samma kväll flyttade vi in i samma rum, vi tänkte att det var lika bra eftersom man ändå skulle dela rum två och två. Sen dess har vi bott ihop och det har alltid gått bra, nu känns det som att vi aldrig kommer kunna flytta ifrån varandra <3 Sofia du är absolut den mest pålitliga underbara vän jag har. Alltid glad och snäll. Vi kan verkligen prata om allt och jag är evigt tacksam att jag har en vän som dig. Jag hoppas och tror att våran vänskap varar förevigt, jag mår bra när jag är med dig. Jag älskar dig vännen <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0