träffa sofia idag

Hejsan allihopa !
Då var klockan 3, jag har precis duschat, sitter här i handduk och tänkte alldeles strax göra mig i ordning lite grann :)
Sen tänkte jag väl att jag skulle träffa Sofia <3 Hon är saknad! Vet inte om jag ska åka till stan, om hon ska komma hit eller om vi ska träffas ngn annanstans, får väl se. Men nu är hon på kalas tror jag, så får prata med henne när hon är klar där :) Ska bli kul att träffa henne och tjöta om allt som hänt sen sist vi sågs. Kan ju ta ett tag och prata igenom allt det :D

Jaja för övrigt har jag inte gjort så mkt idag, sov till 10 låg och drog mig till 11:10 ungefär. Gick upp, bädda sängen, tog en kaka, borta tänderna gick hem :) Åt frukost, en halvtimma senare ville Jari att jag skulle laga mat, så det gjorde jag. Men fläskkotletter, ris och b-sås :) Mycket gott tyckte Mikko och Jari som jobbat eller fortfarande jobbar hårt på taket. jari tycker jag ska bli kock ist, skryyt ;) haha. Men det är väl tur att maten är godkänd.

Förresten är det ngn som kan hjälpa mig med en ny bloggdesign,  jag fattar ingenting :O och det är så himla tråkigt att gå in och skriva när det ser så fult ut. Nathalie skulle hjälpa mig också, det är inte så svårt sa hon, men det funkade inte när hon försökte heller :O

Sen måste jag säga att jag har världens underbaraste, sötaste bästa pojkvän <3 Igår fick jag denna ros och ett gulligt kort av honom <3

Tack baby <3
Jag tror jag är den gladaste tjejen i hela världen när jag får vara med dig Johan!

puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0