Sovit som en prinsessa :)

God morgon :)
Jag vaknade precis upp hos Älskling, han är tyvärr på jobbet nu så jag sitter här själv ovh sminkar mig lite. Sov hur skönt som helst inatt (: Nu får jag sova själv tills på fredag igen:(
Jag vet att jag skrev att jag skulle lägga in bilder igår som jag tog i förrigår, men det blev inte så för efter skolan åkte jag hem direkt sen har jag inte suttit vid ngn dator, och nu är jag hemma hos Johan, så får lägga upp lite bilder ikv ist när jag är tillbaka i frillesås. Tänkte jag skulle kolla lite tågtider och se när jag ska åka tillbaka, blir väl anatagligen vid 5-6 tiden för jag hoppas på att få träffa Johan en gång till innan jag åker. Han har jouren så det är inte säkert det går men hoppas :D
Tänkte jag skulle gå hemåt snart men när jag kollar ut nu så ser jag att det regnar, får gå direkt när det slutar.
Känns som att sommaren är slut nu :( Det har varit ett par fina dagar nu när skolan börjat, så jävla typiskt. Men nu skulle det ju blir regn, och vi vet ju hur det är när det börjar regna i Sverige, då känns det som det aldrig kommer sluta, för det kan ju inte regna en dag utan måste regna flera veckor i sträck. Så under princip hela hösten regnar det och sen kommer vintern då det bara är slaskigt och äckligt, usch =/ Så ska bli skönt att åka till Lanzarote1 vecka över julen nu till vintern iaf :D
Jag älskling, Mikko Alexandra, Jarno, Karin, Jari, Christel,Toni, Sanna, Mathilda, Isabella, Nellie, Mamma och Pappa :)
Vi blir ett helt gäng som åker och det kommer nog bli jättekul :) Så det ser jag fram emot.

Ne nu ska jag frotsätta sminka mig så ska jag försöka hinna med att lägga upp bilder här senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0