SKIT SCHEMA!

Tja tja :)
idag tog vi halv 11 bussen till skolan för vi trodde vi började 11:20. När vi kommer fram ser vi att vi inte börjar förens 13:20 :O Så alla i klassen kom dit 2 timmar för tidigt :S Så vi tog en kaffe och satt ute i solen och tjöta, åt lite lunch och så innan vi började. Sen gick jag och Sofia redan lite innan 2 för vi skulle göra en sak ;) Vid 3 var vi i gbg, gick och kollade lite men blev så hungriga så vi åkte hem redan med 4 pendeln. När vi kom hem lagade vi mat som gick fort, pommes och köttbullar, bara för vi va så himla hungriga! Och gott var det :) Efter maten har vi bara suttit och tjötat och gnällt över vårt nya jobbiga schema. Börjar typ 08:20 varje dag och slutar efter 4 :S. Betyder att vi får ta halv 8 bussen till skolan och 16:47 hem från skolan typ varje dag :S Hemma vid 20 i 6 typ, sen ska man plugga och skit. usch, aja får väl bita ihop. Kände redan förra året hur skoltrött jag var, och nu ska jag läsa matte b och engelska b också, två ämnen som jag verkligen hatar, skit! Men känns som att det är smart att läsa det nu ifall man skulle ångra sig ngn gång i framtiden och vilja läsa till ngt annat som man behöver högskoleutbildning för, då måste man ju läsa på komvux och det lär man ju inte orka. Får väl se hur det går och hur länge jag orkar!

Imorn blir det Nrj in the park efter skolan, men står och funderar på ifall jag ska skita i det och åka hem till Johan ist?
Det kommer ifs artister som jag vill se och det är ju kul att umgås med tjejerna, men.. a får fundera på det och se vad jag känner för imorn :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krusa håret så det är lockigt imorn, orkar inte stå och krusa det på morgonen, då lär jag ju få gå väldigt tidigt :S

Så nu drar jag härifrån.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0