god morgon!

Hej!
Klockan är snart halv 2 och jag ligger här i Johans soffa utan att ha gjort ett skit idag. Jari ringde precis och fråga ifall jag kunde tvätta hans motorcykel för han ska sälja den till bike. Så det ska jag göra snart. Tänkte precis gå hem, men han var ändå i Sjuntorp om 15 minuter typ så han plockar upp mig här på vägen.
Hade det inte varit för att Johan kommer bo så långt bort från mig när skolan börjar skulle jag kunna säga att jag nästan längtar till skolan. Inte till allt plugg, men stylist lektionerna, klassen och framför allt at ha ngt vettigt att göra på dagarna. Blir så himla seg av att sova till typ 12 varje dag, sen går man runt och velar lite, orkar egentligen inte göra ngt, göra i ordning sig orkar man inte heller eftersom man ändå inte ska någonstans. Så ngt vettigt på dagarna gör jag ju inte! usch börjar bli tråkigt. Men på torsdag ska jag upp tidigt för då har jag klipptid klockan 12 i stan, och ska jag ta bussen så får jag ta en som går 10:20.Efter det blir det fika men Jennifer :)

Men nu får jag sluta skriva här, Jari kommer om en stund också.
ha d puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0